Zmniejszony rabat po obniżeniu wartości zamówienia
Punkty wyliczane z aktualnie składanego zamówienia wliczane są do puli aktywnych punktów. Jednak w przypadku, gdy Klient zmniejszy wartość zamówienia lub zamówiona ilość towaru będzie po prostu niedostępna, ilość punktów zostanie skorygowana i tym samym może ulec zmianie poziom rabatu, jakim zostanie finalnie objęte zamówienie.
Przykład 1
Pan Jan zamówił 1000 opakowań pewnego artykułu, co miało kosztować 6000 zł. Do zamówienia został przyznany rabat poziomu 3 w wysokości 10%. Jednak okazało się, że w magazynie było jedynie 500 opakowań zamówionej pozycji. Dlatego poziom rabatu został obniżony do 2 i do zamówienia udzielono 5% upustu.
Przykład 2
Pan Jan miał 12500 punktów, co zapewniało mu rabat poziomu 3. Złożył zamówienie za 1000 punktów, ale po weryfikacji stanów magazynowych okazało się, że będzie mógł kupić mniej niż zamówił i otrzyma za to tylko 500 punktów.
W chwili zakupu Pan Jan wciąż będzie miał 13000 aktywnych punktów, co upoważnia go do zakupu z rabatem poziomu 3. W tym przypadku rabat nie zostanie zmniejszony.
Powiązane tematy
- Kiedy naliczane są ceny hurtowe, a kiedy detaliczne?
- Zasady udzielania rabatów
- Rabat jednorazowy
- Stały rabat w Programie Rabatowym
- Jak naliczane są punkty rabatowe?
- Rabat od wartości zamówienia czy za punkty?
- Rabat dla zamówienia detalicznego
- Zmniejszony rabat po obniżeniu wartości zamówienia
- Kody rabatowe